Vstup pro partnery
Telefon 8 - 18 hod
+420 606 612 654

Aktivní telemarketing

Zpět

OUTBOUND telemarketing (řízení a zpracování odchozích hovorů) lze využít pro budování a aktualizaci databází, ověřování a doplňování vstupních informací, mapování a průzkum trhu nebo jako součást programu péče o zákazníka. Stále více je aktivní telemarketing také součástí aktivních prodejů.

Ankety, dotazníky a průzkum trhu

Slouží pro získání informací, které jsou podstatné v další marketingové strategii Vaší společnosti. Slouží nejen pro zlepšení stávajících produktů, zákaznického servisu či akcí. Také výrazně zvyšuje prodejní potenciál. Specializujeme se na sběr dat z dotazníků s komplexním obchodním vytěžením.

"Služba navíc: naše databáze na míru Vaším požadavkům"

Pozvánky

Pozvěte zákazníky, potenciální zákazníky, obchodní partnery či například dodavatele na Vaší společenskou událost nebo akci. A to vše skrze aktivní telemarketing.

"Služba navíc: naše databáze na míru Vaším požadavkům"

Domlouvání schůzek

Připravujeme řešení jak efektivně dojednat schůzky pro Vaše obchodníky nebo pracovníky ve všech oblastech obchodu i mimo něj. Disponujeme značnými zkušenostmi z této oblasti. Referenční projekty historicky:

ČEZ a.s. - největší dodavatel elektřiny v ČR
RWE a.s. - největší dodavatel plynu v ČR
EQUA bank a.s. - bankovní společnost
a další

Služba navíc: naše databáze na míru Vaším požadavkům

Přímý prodej

Prodej po telefonu je velmi efektivní způsob prodeje Vašich výrobků či služeb, kterým oslovíte velké množství stávajících či potenciálních zákazníků. Naši operátoři jsou profesionálové, kteří umí správně argumentovat, čímž dokáží prodat Vaše produkty. Profesionálně a efektivně.

"Služba navíc: naše databáze na míru Vaším požadavkům"

Welcome Call

Vytváříme pro Vás prvotní kontakt s Vaším novým zákazníkem či klientem. Získáváme také prvotní reference na Vaše produkty či služby. Vytváříme tím ideální prostředí pro následné prodeje. Tvoříme Vám s ním obchodní vztah. Dlouhodobí a opakovatelný.

"Služba navíc: naše databáze na míru Vaším požadavkům"

Follow-up calls

Používají se při zjišťování spokojenosti zákazníka s danou službou, výrobkem apod. Během takového hovoru získáte důležité informace, které Vám poslouží pro snížení stížností či vylepšení produktů. Zjišťujeme budoucí nákupní signály Vašich zákazníků, čímž se zvyšuje obratový potenciál Vaší společnosti.

Telefonické vymáhání pohledávek

Vymáháme pohledávky a jsme schopni tuto službu řešit nejen telefonicky, ale i fyzickou přítomností, kdy pro naše klienty zajišťujeme efektivní nástroje pro zpětné vymožení Vašich finančních prostředků. Jsme specialisté na tento segment.

© 2014 - 2021
SSP COMPANY S.R.O. - www.sspc.cz

KONTAKTUJE NÁS

Něco Vás zajímá nebo se chcete na cokoliv zeptat?

[Po-Pa, 8 - 18 hod]
Využíjte náš HELP LINK na čísle 606 612 654

Nechce se Vám volat?
Napište na náš email info@sspcompany.cz nebo využijte náš kontaktní formulář, my Vám během jednoho pracovního dne odpovíme.